HVA KOSTER DET Å TRENE HOS OSS?

Er karatetrening noe for deg? Hos oss kan alle prøve karatetrening i 2 uker før man trenger å binde seg til en treningsavtale. Etter 2 uker tegner man eventuelt en avtale med 6 måneders bindingstid.
Om du ikke ønsker å bli medlem trenger du ikke betale for de 2 ukene du har vært her.

• Gratis karatedrakt **

• Enkel forsikring NKF/NIF.

NIF - Norges Idrettsforbund  |  NKF - Norges Kampsportforbund (Særforbund NIF)  |  JKA - Japan Karate Assosiation

BETINGELSER

• Treningsavgift til klubben er fordelt over 12 måneder og betales gjennom månedlige trekk via avtalegiro.

• Treningsavgiften inkluderer innmeldingsavgift og enkel forsikring igjennom Norges Kampsportforbund.
  • I tillegg til treningsavgiften tilkommer det et engangsbeløp på 250 kroner i året som er for JKA Norway-lisens. Dette er en lisens som alle medlemmer må kjøpe. Dette trekket skjer normalt 1. april hvert år via avtalegiro.
    Nye medlemmer etter 1. april blir fakturert første måneden etter innmelding.
  • Åsane Karateklubb tilbyr familierabatt på 10% per medlem når to eller flere fra samme husstand trener i klubben. Gjelder for alle medlemmene.
  • En regnes som student når en tar høyere utdanning på universiteter og høyskoler. En regnes ikke som student hvis en tar videregående skole.
  • Treningsavtalen (avtalegiroavtale) har 6 måneders bindingstid. I bindingstiden er det 1 måneds oppsigelsestid.
  • Treningsavtalen (avtalegiroavtale) er løpende og eventuell oppsigelse av denne må skje skriftlig. Avtalen opphører 2 måneder etter utløp av oppsigelsesmåned.
  • All betaling av treningsavgift med avtalegiro og månedlige trekk. Månedspris + adm. gebyr på kr. 5.-.
  • ** Gratis karatedrakt er et tilbud til nybegynnere junior tom 12 år. Utleveres når avtalegiroavtale er mottatt.